Pronájem kanceláří, 1.607 - 1.948 m², Praha 10 - Strašnice

O projektu

Nabízíme k pronájmu kanceláře v komerční budově. K nájemní jednotce je možnost vlastní kuchyňky. Hlavní vstup na kartový systém disponuje reprezentativní recepcí. V budově funguje 24 hodinová bezpečnostní služba. Vybavení kanceláří: - klimatizace - koberce s vysokou odolností proti oděru - silnoproud a slaboproud - vnitřní stínicí látkové rolety - otevíratelná okna - centrální zvlhčovač vzduchu - datové připojení několika operátorů - moderní osvětlení - zdvojené rozebíratelné podlahy Administrativní budova Vinohradská 167 je dobře dostupná městskou hromadnou dopravou i autem. Velkou přednost představují podzemní garáže poskytující dostatek parkovacích míst pro nájemce i návštěvníky.

Tramvajová zastávka se nachází přímo před objektem. Stanice metra A-Strašnická je vzdálena 7 minut chůze. V objektu je umístěn supermarket, restaurace s kavárnou a v docházkové vzdálenosti se nachází řada dalších restaurací, bank, obchodů a park se vzrostlou zelení o rozloze 1,1 ha. Obchodně-administrativní objekt s vysokým technickým a kvalitativním standardem reflektuje na stávající požadavky nájemců. Budova je navržena maximálně efektivně tak, aby bylo možné přizpůsobit pro každého nájemce prostory přesně podle jeho přání, ať už ve formě otevřených kanceláří nebo naopak v podobě samostatných oddělených kanceláří. Veškeré prostory lze uspořádat dle potřeb nájemců a maximálně se přizpůsobit jejich firemní kultuře a stylu práce. Dostatek nadstandardně dimenzovaných parkovacích míst a zázemí pro cyklisty je samozřejmostí, stejně tak jako archivní a skladové prostory. Funkční využití budovy je převážně administrativní s doplňkovými službami v parteru budovy – supermarket, pizzerie a kavárna. Revitalizujeme veřejné prostranství a parter v nejbližším okolí budovy včetně zeleně. Nové příjemné exteriérové prostředí bude přidanou hodnotou pro lidi pracující v objektu.

Půdorys typického patra je velice efektivní s možností dělení prostor na menší jednotky a umožňuje realizovat poslední trendy v oblasti uspořádání kanceláří a požadavků na integraci mimopracovních a relaxačních zón. Díky půdorysu uspořádání budovy s vnitřními atrii je možné efektivní rozmístění pracovních míst s ohledem na zajištění denního osvětlení. Kvalitu pracovního prostředí zvyšují i atria se zelení. Dalším oživením interiéru je reprezentativní vstupní hala a výtahová lobby na jednotlivých podlažích. V okolí kancelářských prostor jsou kavárny, restaurace a také sportovní vyžití.

Třída energetické náročnosti "G" je uvedena pouze dočasně z důvodu plnění zákonných požadavků, průkaz je zadán k vypracování.

Mapa

Nabídky

KAREL BARTEK

Telefon:+420 770 189 189
Email:karel.bartek@luxent.cz
Odběr novinek