Relokace
Stěhování kanceláří může firmu zatížit z hlediska pozastavení provozu a s tím spojených ztrát. Nabízíme efektivní řešení, která sníží zmiňovaný deficit na minimum a výrazně urychlí celý průběh relokace. Projednáme s Vámi ideální plán příprav, samotnou realizaci přesídlení a potřebný space plan, abychom zajistili rychlé a efektivní nastěhování potřebného zařízení do nového působiště.
Co vše pro vás zajistíme?
- nastavení strategie a analýzu závazků
- kompletní analýzu trhu
- prezentace vybraných projektů
- kapacitní a dispoziční studie
- vyjednání zásadních obchodních podmínek
- finanční analýzu nájemních a akvizičních nákladů
- finalizaci vybraného řešení
- sjednaní nájemní smlouvy
- vybavení prostor
Postup při vyhledání nových prostor
Pro vyhledání nových prostor je vhodné zajistit si svého realitního specialistu v oblasti komercí, který Vám dobře poradí s relokací společnosti. Je ale nutné zvážit několik důležitých věcí ještě před samotným vyhledáváním nových prostor, a to zejména:
- spočítat náklady na samotný přesun
- řešit přesun své společnosti na lepší adresu v dostatečném předstihu v souvislosti s velikostí stěhované společnosti a také v závislosti na potřebném čase pro samotný přesun, ideálně půl roku dopředu (u větších subjektů i rok)
- vzít v potaz současnou výpovědní lhůtu dle podmínek ve stávající nájemní smlouvě
Kdy je vhodné zvážit relokaci společnosti?
- v případě komplikované dopravní dostupnosti pro zaměstnance či pro klienty
- při nevyhovujících dispozicích – příliš malé kanceláře nebo naopak příliš velké
- při nedostatečné technické podpoře současných prostor pro podnikání
- chcete-li zlepšit reprezentativní stránku – dobrá adresa = dobrá vizitka
- v případě nutnosti modernizace pracovního prostředí
- nevyhovující finanční stránka – cena za nájem, poplatky
- při nedostatku parkovacích míst
- chcete-li podpořit přirozený růst společnosti
